پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمد حسن آصفری

حوزه / نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی رفع دغدغه‌های مردم در همه زمینه‌ها را خواستار شد و گفت: ایجاد اشتغال اصلی‌ترین اولویت مجلس یازدهم است.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه  با اشاره به آغاز به کار دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس یازدهم باید به مهم‌ترین اولویت‌ها و نیازهای مردم رسیدگی کند و در این زمینه نباید هیچ کوتاهی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امروز مهم‌ترین مسئله معیشت و اقتصاد است که موجب شد بیشترین فشار به قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد شود در این زمینه مجلس باید ورود کرده و اقدامات مناسبی را انجام دهد.

آصفری گرانی و تورم را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: در این زمینه مجلس باید روی بُعد نظارتی خودش بیش از گذشته تکیه کرده و با تشدید نظارت اجازه ندهد که عده‌ای سودجو در شرایط خاص کنونی دست به افزایش قیمت و احتکار بزنند.

وی به اولویت‌های دیگر مجلس اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد اشتغال اصلی‌ترین اولویت مجلس یازدهم است که درواقع اولویتی بالاتر از آن وجود ندارد به همین علت طرح‌ها و لوایحی که درزمینهٔ اقتصاد و ایجاد شغل است باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی مبارزه بارانت و مفاسد را حیاتی عنوان کرد و گفت: مردم درزمینهٔ مفاسد اقتصادی گلایه‌های بسیاری دارند که باید این گلایه‌ها اولاً شنیده شود و ثانیاً در جهت رفع کامل و ریشه‌کنی آن قوانین محکم و استواری تدوین شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این تقویت بُعد نظارتی مجلس شورای اسلامی نیز می‌تواند در تحقق این مطالبه واقعی مردم نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha