شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بررسی ابعاد بورس

حوزه/ هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، دومین نشست مجازی از سلسله نشست‌های «اقتصادنا» را سه‌شنبه به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، دومین نشست مجازی از سلسله نشست‌های «اقتصادنا» را روز سه‌شنبه ١٣ خرداد ماه ساعت ١٧:٣٠ برگزار می کند.

این نشست علمی با عنوان «آشنایی با بازار سرمایه (بورس)؛ ابعاد عملیاتی و مهارتی» و با ارائه دکتر سیدعلی عادل رستخیز، مدرس بازار مالی و دانش‌آموخته مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.
لازم بذکر است در نشست قبلی ابعاد فقهی و اقتصادی بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفته بود و در این نشست به مباحث عملیاتی و مهارت‌های فعالیت در بورس شامل مقدمات و مفاهیم اولیه برای ورود به بازار سهام (بورس)، الزامات ورود عقلانی و نه هیجانی به بورس، مهارت‌های مورد نیاز فعالیت‌های بورسی (آشنایی با مفاهیم سهام، تحلیل بنیادین و تکنیکال، سبدگردانی، شاخص کل، نمودارخوانی و تحلیل وضعیت شرکت‌ها و...)، آشنایی با سهام عدالت و آزادسازی آن در بورس و آشنایی با سهام دولت‌ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری (ETF) پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در دوره سلسله نشست‌های مجازی اقتصادنا در سامانه آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان به نشانی http://lms.hozehkh.com/panel در نشست شرکت کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha