چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نتیجه دموکراسی غربی را امروز مشاهده می کنیم و می بینیم که نتیجه آن شلیک مستقیم به سمت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: اگر بخواهیم امروز راه امام خمینی را استمرار ببخشیم، نیازمند شناختی درست از جهانی بینی ایشان داریم.

وی با بیان اینکه هر جا دشمن احساس خطر کند، آنجا را مورد حمله قرار می‌دهد، گفت: یکی از موضوعاتی که دشمن به صورت ویژه بر روی آن تمرکز کرده و اقدام به شبهه پراکنی می‌کند امام خمینی(ره) و نظریه ولایت فقیه ایشان است.

امام جمعه همدان به تشریح چرایی این موضوع پرداخت و خاطر نشان کرد: آنچه نظام اسلامی را به وجود آورد تا بتواند در این چهل سال در برابر مستکبران عالم ایستادگی کند و حرف از افول آنها بزند، نظریه ولایت فقیه است.

وی، نظریه ولایت فقیه را نظریه مترقی در عرصه حکومت داری عنوان کرد و یادآور شد: نتیجه دموکراسی غربی را امروز مشاهده می کنیم و می بینیم که نتیجه آن شلیک مستقیم به سمت مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه این نوع تفکر، محصول همان دموکراسی غربی است، مطرح کرد: کسانی که خود را داعیه دار حقوق بشر معرفی می‌کنند به نژادهای دیگری که در کشور و منطقه خودشان حضور دارند در حال تحقیر و توهین هستند.

وی با بیان اینکه جریان دفاع مقدس دومین هدف دشمنان برای حمله و تخریب و ایجاد شبهه است، ابراز کرد: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس امروز جز ضروریت های موجود است، چرا که ارزش‌های دفاع مقدس همان ارزش ناب اسلامی است و نمی توان بین این دو تفکیکی را قایل شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: مسئولان باید برای انتقال این مفاهیم و جریانات به نسل جدیدی که این اتفاقات را ندیده‌اند به صورت جدی تلاش کنند، به این دلیل که می توان با تشریح و تبیین درست حوادث گذشته به شبهات مطرح شده از طرف دشمنان پاسخ گفت.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تشکیلات قوی و منسجم برای مدیریت در سطح جامعه، گفت: گاهی اوقات علیرغم آنکه دارای ساختار هستیم اما به موفقیت نمی رسیم و علت آن نیز عدم پویایی و فعال بودن ساختارها است.

امام جمعه همدان ادامه داد: این عدم فعالی یکی از مشکلات در عرصه مدیریت است که با آن مواجه هستیم، و لذا باید از اینکه دچار روز مرگی شویم جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha