یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه گفت: خواب زمستانی رسانه های به اصطلاح بی طرف! (VOA، BBC)، در حوادث آمریکا جای تأمل دارد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اعتراضات به نژادپرستی در ادامه جنبش وال استریت است، اظهار داشت: داغ کردن تنور فتنه ها و تحریک پیاده نظام انقلاب های رنگی در آشوب های خیابانی در دنیا و سانسور شدید رسانه های(VOA، BBC)، در حوادث اخیر آمریکا را تایید می کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه افزود: رسانه های آمریکایی اکنون خود را به خواب زده تا صدای مردم معترض آمریکا را مخابره نکنند.

وی بیان کرد: البته پر مسلم است که شبکه های ماهواره ای، هرگز اخبار واقعی اعتراضات مردمی در آمریکا را به گوش جهانیان نخواهند رساند، اما برای نشر اکاذیب و حمایت همه جانبه از فتنه گران و دمیدن در آتش تخریب ارزش ها و ارکان نظام اسلامی، از هر کوششی دریغ نمی کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه مخابره اخبار سراسر کذب فتنه آمریکایی، صهیونیستی ۸۸ توسط شبکه های معاند، انعکاس وارونۀ حقایق بود، ادامه داد: خواب زمستانی رسانه های به اصطلاح بی طرف!(VOA، BBC)، در حوادث آمریکا جای تأمل دارد.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: ترامپ از آغاز مبارزات انتخاباتی در مرحلۀ نخست با اعتراف به اینکه آمریکا بانی ایجاد و تقویت داعش شد و تاکنون با افشاء سیاست های پشت پردۀ دولتش، ماهیت شیطانی سردمداران کاخ سفید را افشا کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: گرچه جریان غربگرا، سالیان سال به دنبال به نمایش چهره یک کشور متمدن و قدرتمند از آمریکا بودند، اما آنچه این روزها در آمریکا شاهدیم، همان واقعیت های مخفی این کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha