شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس، خواستار تحریم بازی ضحاک و پژوهش در زمینه ولی شناسی و دشمن شناسی در بعد بازی های کامپیوتری شد.

مریم دل افکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، اروپا و آمریکا را مدعیان دروغین آزادی دانست و اظهار داشت: رهبران مردم آمریکا در شهوت و غارت اموال مظلومان فرو رفته و به چپاول عادت کرده اند، به همین دلیل قلب آنان از نفرت نسبت به دوستداران عدالت و حامی مظلومان پر شده است.

وی با تصریح اینکه دشمنان هجمه ها و توطئه های خود را در قالب فیلم ها و بازی های سرگرم کننده پدیدار می کنند، اضافه کرد: اراده پنبه ای دشمنان به گونه است که با یک‌جمله و اشاره ولی امر مسلمین آتش می گیرد، از این رو در خود، جرأت و جسارت بروز علنی را نمی بینند و ناچارند در قالب بازی ها و فیلم ها امیال پوچ درونیشان را بروز دهند، البته این عمل آنان نتیجه عکس خواهد داشت و منجر به انزجار ملل بیدار از آنها خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس با تاکید بر لزوم تغییر شیوه دشمن در میدان نبرد، از جنگ سخت به جنگ غارت فرهنگ، عنوان کرد: اولویت نخست خانواده و پژوهشگران بصیر و ولایت مدار باید مقابله با غذاهای فرهنگی سمی دشمن برای کودکان باشد؛ اغذیه ای که ظاهری دل فریب و باطنی کشنده دارند.

 وی خاطرنشان کرد: با استمداد از الطاف الهی، دسیسه های دشمن تبدیل به فرصتی برای معرفی حق و خنثی سازی توطئه های شوم دشمن خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha