جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه تبری جستن از طبری ها نشان از تدبیر انقلابی در دستگاه قضا است، گفت: محاکمۀ رشوه خوار قضایی و برخورد بدون تعارف با فساد در دستگاه قضاء، نشان از مدیریت جهادی و روحیه انقلابی دارد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تغییر نگرش مبارزه با فساد، موجب شادی مردم است، اظهار داشت: آغاز روند مبارزه با فساد در قوۀ قضائیه، نشان از اراده محکم دستگاه در برخورد با مفسدان و دزدان بیت المال است.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: در شرایطی که جامعه نیاز به آرامش روانی دارد و مدیریت رها شده بازار، قیمت ها و به دنبال آن بیکاری جوانان مزید بر سایر مشکلات بوده، نباید مفسدان فرصت طلب در غفلت برخی مسئولین، با زد و بند نظام اسلامی را بدنام کنند.

وی تصریح کرد: محاکمه اکبر طبری، درس عبرتی است برای کسانی که هنوز رفتار مرموز نزدیکان و اطرافیان خود را در دستگاه های مرتبط با مردم، جدی نگرفته اند.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: بیخودی نبود برخی معلوم الحال از آمدن آقای رئیسی می ترسیدند و با اتهامات کذب و افتراء، او را متهم به دیوار کشی می کردند، گرچه دیوار کشی او بین فاسد و صالح است و آن را از درون قوه قضائیه شروع کرد تا حرف و حدیثی در کار نباشد.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه تبری جستن از طبری ها نشان از تدبیر انقلابی در دستگاه قضا است، ادامه داد: محاکمۀ رشوه خوار قضایی و برخورد بدون تعارف با فساد در دستگاه قضاء، نشان از مدیریت جهادی و روحیه انقلابی حاج آقای رئیسی دارد.

وی اظهار کرد: نباید فراموش کرد که منشأ اعتراضات خیابانی در چند سال گذشته که خسارات حیثیتی برای نظام اسلامی و اموال مردم را در پی داشت، رانت خواری و سوء استفاده از موقعیت شغلی برخی مسئولین و نزدیکان آنها بود.

حجت الاسلام خاص امیری خاطرنشان کرد: به امید روزی که دیوار کشی شروع شده در قوۀ قضائیه، در دیگر قوا هم شروع شود، تا مردم از شجرۀ طیبۀ انقلاب اسلامی میوۀ عدالت را بچینند و کامشان با برخورد با دزدان بیت المال شیرین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عدالتخواه IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    چه خوب است حامیان و تقویت کنندگان طبری فاسد هم به مردم معرفی و محاکمه شوند.