پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/ رئیس سابق دانشگاه مجازی المصطفی گفت:‌این در میان مراکز آموزش عالی کشور بی‌بدیل است و با تأسیس و ارائه سامانه یکپارچه بومی در حوزه آموزش مجازی، به دستاوردهای بزرگی در این عرصه دست یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی، در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه مجازی المصطفی، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های رؤسای پیشین دانشگاه مجازی المصطفی، به ویژه تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری، خاطرنشان کرد: هر چه داریم، به برکت همدلی و همراهی دوستان، همکاران و مدیران گروه‌های علمی، استادان و نیز کارشناسان است.

رئیس پیشین دانشگاه مجازی المصطفی ضمن تأکید بر همراهی و همدلی روزافزون همه همکاران با رئیس جدید دانشگاه مجازی المصطفی، خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهای این مجموعه ارزشمند، حاصل تلاش و همت همکاران است و ما به عنوان مدیران مجموعه، تنها گزارشگران تلاش‌های این عزیزان هستیم.

وی، در ادامه، با تأکید بر اینکه دانشگاه مجازی می‌تواند آینده مهمی پیش روی فعالیت‌های جامعة‌المصطفی رقم بزند، ابراز داشت: دانشگاه مجازی همواره در دوران محدودیت‌ها، نقطه امیدی برای جامعةالمصطفی بوده است، به ویژه در دوران جدید پساکرونا جلوه جدیدی از فعالیت‌های جدید جامعةالمصطفی را ارائه خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بر بالندگی ارزشمند دانشگاه مجازی المصطفی در حوزه زیرساخت تأکید نمود و یادآور شد: دانشگاه مجازی المصطفی امروز در میان مراکز آموزش عالی کشور بی‌بدیل است و با تأسیس و ارائه سامانه یکپارچه بومی در حوزه آموزش مجازی، به دستاوردهای بزرگی در این عرصه دست یافته است.

رئیس پیشین دانشگاه مجازی المصطفی یادآور شد: به دلیل تخصصی بودن فعالیت‌ها در دانشگاه مجازی، تغییرات نیروی انسانی بسیار سخت است؛ این ویژگی همچون غنیمتی ارزشمند، می‌تواند در اثربخشی روزافزون فعالیت‌ها مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه با اعمال راهبردها و راهکارهای جدید در سالیان اخیر، بیش از نیمی از هزینه‌های دانشگاه مجازی از طریق دریافت شهریه دانش‌پژوهان تأمین می‌گردد، تصریح کرد: دانشگاه مجازی المصطفی در بخش‌های متعددی مانند پژوهش، آموزشی و اداری- مالی جهش فوق‌العاده‌ داشته است، به گونه‌ای که در تبلیغات آموزشی و پژوهشی توانسته‌ایم زیرساخت‌های ارزشمندی فراهم نماییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، در پایان، ضمن تأکید بر اینکه هیچ مسئولیتی ماندگار نیست، یادآور شد: امیدواریم در وادی عمل به وظایف و مسئولیت‌ها، ضمن کسب رضایت الهی، بتوانیم دوستی، محبت و برادری همکاران را تقویت و پایدار نموده، در عرصه‌های جدید گام‌های بزرگی برای تحقق اهداف عالی جامعة‌المصطفی برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارجمندفر، رئیس جدید دانشگاه مجازی المصطفی نیز در ادامه این جلسه، ضمن تقدیر از حسن ظن و اعتماد رئیس جامعةالمصطفی، از زحمات و تلاش مخلصانه رؤسای پیشین دانشگاه مجازی المصطفی تقدیر و تشکر نمود و ابراز داشت: همواره باید قدردان تلاش‌های مخلصانه استادان، مدیران و کارکنان خدوم مجموعه‌های فاخر المصطفی باشیم.

وی دانشگاه مجازی را فرصتی جدی، اثرگذار و پویا برای خروج از حالت انفعال در فعالیت‌های مجازی در عرصه جهانی دانست و ابراز داشت: فضای مجازی به منظور نشر و توزیع نظام‌مند آموزش و پژوهش علوم دینی، فرصت‌های جدید فناورانه‌ای برای گام نهادن در مسیر تعالی آموزش و پژوهش فراهم نموده است؛ دستیابی به این امر، در گرو تلاش خالصانه و مداوم کادر علمی است.

رئیس جدید دانشگاه مجازی المصطفی بر بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌های فوق‌العاده کنونی تأکید نمود و یادآور شد: بهره‌مندی از گنجینه‌های عظیم، نیازمند همدلی و همراهی، بهره‌گیری از تجارب علمی، بسترسازی ظرفیت‌های فناورانه، بهره‌مندی حداکثری از نیروهای فخیم انسانی و نیز فعال‌سازی همه بخش‌های مرتبط در سازمان مرکزی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارجمندفر، در بخش پایانی سخنان خود، ضمن تقدیر از تلاش المصطفائیان در عرصه بین‌الملل، ابراز داشت: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش رو برای عملی‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب و همگانی کردن مقوله انتظار و فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور پرفروغ حجت خدا استفاده نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha