سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: کسانی که یک عمر آمریکا را بهشت روی زمین جلوه دادند، به دنبال اعتراضات تبعیض نژادی و ظلم پلیس در حق رنگین پوستان، ماهیت دروغین حقوق بشر آنها هم آشکار شد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه صبر مردم آمریکا از ناعدالتی به سر آمده است، اظهار داشت: به زیر کشیده شدن و تخریب مجسمه های استعماری توسط معترضین، آغازی است بر پایان نظام سرمایه داری.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: سرنگون کردن مجسمه ها صرفاً یک اقدام اعتراضی ساده و انداختن یک تکه سنگ بی جان نیست، بلکه در واقع رفراندوم مردمی که تحمل نابرابری و اسارت طبقه ثروتمند را ندارند، است.

وی بیان کرد: مردم آمریکا و برخی شهرهای اروپایی هم برای اولین بار به سراغ مجسمه های بزرگان و پیش قراولان تمدن نوین غربی رفته اند، این خود نشان از به ستوه آمدن آنها از وضعیت بغرنج جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: کسانی که یک عمر آمریکا را بهشت روی زمین جلوه دادند، به دنبال اعتراضات تبعیض نژادی و ظلم پلیس در حق رنگین پوستان، ماهیت دروغین حقوق بشر آنها هم آشکار شد.

حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: مردم معترض به نظام کمونیستی پس از 70 سال در بلوک شرق، مجسمه های لنین و استالین را پایین کشیدند، اکنون در آمریکا، پیکرۀ کریستوف کلمب و جرج واشینگتن، تا معروف ترین تاجران برده در اروپا و بنیانگذاران اروپای جدید را تخریب می کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب اظهار کرد: با وجود سمپاشی های رسانه ای دشمنان انقلاب در خصوص اخبار کذب عدم رعایت حقوق بشر در ایران، آغاز دومینوی سقوط نمادهای ظالمان حقوق بشر در آمریکا، حقیقت پشت پرده ها را یکی پس از دیگری آشکار کرد.

وی در پایان گفت: اعتراضات به حق مردم آمریکا، یعنی دیگر مردم امیدی به حکومت های فعلی غرب و بخصوص حکومت ظالم آمریکا ندارند و در آینده ای نزدیک شاهد فروپاشی امپریالیسم آمریکا خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha