یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام محله

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در اولین نشست کمیته جذب و استقرار روحانیون مستقر استان از فعالیت ۱۱۹ امام محله و روستا در مناطق مختلف استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا، صبح امروز  در اولین نشست کمیته جذب و استقرار روحانیون مستقر استان بوشهر از فعالیت ۱۱۹ امام محله و روستا در مناطق مختلف استان خبر داد.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد:  ۱۰۰ روحانی در مناطق مختلف روستایی و همچنین ۱۹ مبلغ در محله‌های شهری استان مشغول به فعالیت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی در ادامه به نقش ارزنده پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: هفت پایگاه فعال فرهنگی اجتماعی با مدیریت مبلغین در سطح استان بوشهر به ایفای نقش در زمینه‌ی تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه می‌پردازند. 

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا ادامه داد: در بحث گزینش روحانی که در روستاها و شهرهای مختلف استان به عنوان امام محله مستقر شده‌اند، از ظرفیت حوزه‌های علمیه، شبکه تبلیغ و روحانیون استفاده می‌کنیم.

 معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با جذب روحانیونی خلاّق، خوش‌فکر و دارای ایده‌های نوین اسلامی و انقلابی که از حیث علمی، تقوا، مدیریت و توانمندی باکفایت باشند، گام بلندی در جهت اعتلای فرهنگ دینی برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha