چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
منوچهر محمدی

حوزه/ کارشناس عالی مسائل بین الملل گفت: وال استریت نماد سرمایه داری آمریکا بوده و حدود ۵۰ میلیون کارتن خواب در حال حاضر در آمریکا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، منوچهر محمدی عصر امروز در سالروز شهادت دکتر چمران و بسیج اساتید که در مصلی قدس شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: اروپایی ها در جریان حمله به آمریکا جنایات بسیاری علیه سرخ پوستان روا داشتند.

وی افزود: بعد از مدتی اروپایی ها با کمبود نیروی کار مواجه شدند و از اینجا بود که تجارت برده شروع شد، ۲۰ میلیون آفریقایی که عمدتا مسلمان بودند را به آمریکا منتقل کردند که در بین راه ۱۰ میلیون نفر از آن ها نابود شدند.

کارشناس عالی مطالعات بین الملل گفت: مجموعه کسانی که آمریکا را تشکیل دادند، ۱۰۰ فامیل بودند که در حال حاضر به ۵۰ فامیل کاهش یافته اند.

محمدی تاکید کرد: استعمارگران اروپایی در ۱۳ ایالت به رهبری جورج واشنگتن حکومت کردند و این ایالات را از انگلیسی ها گرفتند.

وی با بیان اینکه در یک جنگ تنها ۳۰۰ هزار نفر از برده ها کشته شدند، ادامه داد: در آمریکا کلیسا، مدارس، اتوبوس و دیگر مراکز سفیدها با سیاهان جدا است و در ورودی رستوران ها در جمله ای توهین آمیز نوشته شده که ورود سگ سیاه ممنوع است.

کارشناس عالی مسائل بین الملل بیان کرد: در نظام سیاسی آمریکا نیز بدترین دیکتاتوری ایجاد شده و در زمینه احزاب مردم از کمترین رای برخوردارند.

محمدی ادامه داد: انتخاب فردی به عنوان رئیس جمهور در آمریکا در اختیار مردم نیست، بلکه ساختار حاکم رئیس جمهور را تعیین می کند.

وی اضافه کرد: انواع مظالمی که امروز در آمریکا رخ می دهد، بسیار ناگوار است، ثروت آمریکا تنها در اختیار ۵ درصد مردم این کشور است.

کارشناس عالی مطالعات بین الملل تاکید کرد: در آمریکا وقتی یک فرد از دنیا می رود، ثروت او بین تمام فرزندان تقسیم نمی شود، بلکه به فرزند بزرگتر تعلق می گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: وال استریت نماد سرمایه داری آمریکا بوده و حدود ۵۰ میلیون کارتن خواب در حال حاضر در آمریکا وجود دارد.

وی بیان کرد: آنچه در آمریکا اتفاق می افتد، افول نیست، بلکه فروپاشی است، امروز مردم مجسمه بزرگان گذشته آمریکا را پایین آورده اند.

کارشناس عالی مطالعات بین الملل عنوان کرد: در انگلیس یک مجلس عوام و یک مجلس لردها را داریم، مجلس لردها انتخابی نیست، بلکه نسل اندر نسل با حکم ملکه این کشور در مجلس می نشینند.

محمدی با بیان اینکه با فروپاشی آمریکا یقینا اسرائیل و کشورهای استثمارگر غربی هم فرو خواهد پاشید، ادامه داد: فروپاشی آمریکا هزاران مرتبه بدتر از فروپاشی شوروی خواهد بود، شوروی دارای یک تمدن قوی و زبان و مذهب فاخر بود، به طوری که بعد از شوروی روسیه درآمد، اما در آمریکا هیچکدام از این فاکتورها وجود ندارد، در این کشور چیزی به نام ملت و وطن وجود ندارد و هر قومیتی که به این کشور آمده، کمیته ای درست کرده است.

وی ابراز کرد: ثروت آمریکا بیشتر در دو ایالت تگزاس و کالیفرنیا بوده و امروز شورش و قیامی علیه کل نمادهای نظام غربی شروع شده است.

کارشناس عالی مطالعات بین الملل خاطرنشان کرد: امروز ماسک از روی صورت نظام سرمایه داری برداشته شده و چیزی به نام ایالات متحده آمریکا باقی نخواهد ماند.

محمدی با بیان اینکه بدون عدالت امنیتی وجود نخواهد داشت، ابراز کرد: همان نقشی را که گورباچف در شوروی بازی می کرد، امروز ترامپ در آمریکا بازی می کند، یعنی یک تاجر پول پرست دیوانه انتخاب کردند تا شاید بتواند مسائل اقتصادی را حل کند.

وی اضافه کرد: دومین حادثه برای ناتوانی آمریکا کرونا بود، این کشور بعد از آمدن ترامپ بیمه های سلامت را از بین برد و بقیه باید بمیرند؛ اکنون ۴۶ میلیون نفر در آمریکا بیکار هستند و باید بیمه بیکاری بگیرند، بعد از مدتی اگر کار پیدا نکردند باید بمیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنت الهدی DE ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    لطفا هر مطلبی رو نشر ندید که باعث سوء استفاده معاندین بشه 50 میلیون؟؟؟؟؟ یعنی از هر هشت نفر یکی تو خیابون خوابیده؟ بعد پایین تر نوشید 46 میلیون بیکار. یعنی بیخانمان ها از بیکار ها بیشترن؟! معضل بیخانمان ها برای آمریکا جدیه ولی این رقم خیلی کاریکاتوریه. حتی یک صدم این عدد ( 500 هزار نفر) هم آمار خیلی زیادی برای بیخانمان ها حساب میشه تنها ثمره انتشار این اکاذیب بی اعتمادی به رسانه های داخلیه
  • محمدرضا وزیری IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    4 1
    دوستان من خودم آشنا دارم تو آمریکا. اون ادمای بی مسئولیت که نمیخوان مالیات بدن و کار کنن خودشون این سبک زندگی رو انتخاب میکنن و یا سره قمار کلی بدهی بالا آوردند.. تقریبا غیر ممکنه کسی کار کنه و سر پناه و رفاه نداشته باشه تو آمریکا. . واقعیت رو جور دیگه بیان میکنن
    • ناشناس IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      2 1
      دقیقا خیلی عجیبه طبق امار ۵۰۰ هزاره ک نسبت به جمعیت ۳۵۰ میلیون نفری عالیه تازه یسری ها هم تو ماشین های مخصوصی زندگی میکننو دائم در سفرن ک خودشون این سبکو انتخاب میکنن و اونا هم بیخانمان حساب میشن امریکا کشوری که اگه کار کنی براحتی میتونی خونه و ماشینو رفاه داشته باشی ن اینکه مثل ایران ۴۰ سال کار کنی تا بتونی دو متر خونه بخری