جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: شهر مقدس قم در زمینه مقابله با کرونا خوش درخشید؛ تفاوت مردم قم و ایران اسلامی با دیگر کشورها این بود که همه امکانات خود را برای مقابله با کرونا در اختیار دیگران قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در همایش شکوه کرامت که به منظور تجلیل از خیران استان قم که در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مواسات و همدلی وظیفه یک گروه نیست بلکه همه باید خود را موظف به مواسات بدانند.

وی افزود: شهر مقدس قم در زمینه مقابله با کرونا خوش درخشید؛ تفاوت مردم قم و ایران اسلامی با دیگر کشورها این بود که همه امکانات خود را برای مقابله با کرونا در اختیار دیگران قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان قم بیان کرد: همان گونه که مردم قم در زمینه مقابله با کرونا خوش درخشیدند انتظار می رود که دولت نیز عنایت ویژه ای به این شهر داشته باشد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با تقدیر از شهرداری قم در زمینه خدمت رسانی به مردم ادامه داد: وزارت کشور باید حمایت و توجهی بیشتری نسبت به قم داشته باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در زمانی که کرونا نیمی از کره خاکی را در بر گرفته بود ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی فرهنگ ایثار و فداکاری را مجددا در جامعه احیا کردند و این وجه تمایز ویژه و ممتاز ملت ایران نسبت به سایر دول است.

امام جمعه قم با اشاره به ایام میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت  بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه دارای شأن و جایگاه بسیار بالایی است و هرکسی بانوی کرامت را با معرفت زیارت کند جایگاه وی بهشت است.

آیت الله سعیدی ضمن تقدیر از کادر پزشکی و جهادی که در زمینه مقابله با کرونا، خاطرنشان ساخت: مردم باید همچنان نسبت به توصیه های بهداشتی اهتمام داشته باشند تا ویروس کرونا هرچه زودتر نابود شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha