جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اصناف یزد

حوزه/رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: بخشی از مباحثی که در مورد مشکلات بیان می‌شود، مرتبط با ضرورت اصلاح قوانین است که جوامع نخبگانی و کارشناسی تخصصی می توانند به ارائه مشکلات به صورت مکتوب و با پیشنهادات خود اقدام کنند تا ما در مجلس نسبت به اصلاح این قوانین پیگیری لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدصالح جوکار، عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف استان یزد با اشاره به مباحث و مشکلاتی که از سوی اصناف مطرح شده، اظهار کرد: در وضعیت فعلی، اصناف شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنند و مسئولان باید برنامه‌ریزی دقیق برای کاهش این مشکلات و جبران خسارت‌هایی اصناف نمایند.

وی افزود: بخشی از مباحثی که در مورد مشکلات بیان می‌شود، مرتبط با ضرورت اصلاح قوانین است که جوامع نخبگانی و کارشناسی تخصصی می توانند به ارائه مشکلات به صورت مکتوب و با پیشنهادات خود اقدام کنند تا ما در مجلس نسبت به اصلاح این قوانین پیگیری لازم را انجام دهیم.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به مشکلاتی که اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف در ارتباط با عدم بازگشت جرایم اصناف به یزد مطرح شده بود، گفت: درآمدهایی از جمله جرایم باید در استان و برای توسعه یزد مصرف شود؛ مسئولان در کشور هم باید نسبت به پرداخت این موارد به استان ها اهتمام لازم را داشته باشند.

جوکار بیان کرد: هزینه کرد این اعتبارات و درآمدهایی از جمله مالیات در استان‌ها سبب می‌شود اقدامات لازم در حوزه محرومیت‌زدایی انجام و بهتر و بیشتر به مردم خدمت‌رسانی کرد.

علیرضا حسنی، رئیس اتاق اصناف استان یزد هم در این دیدار به بیان توضیحاتی در ارتباط با مشکلاتی که اصناف استان در این ایام با آن روبرو هستند پرداخت و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha