جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتصاب

حوزه/ طی حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه فارس، حجت الاسلام فرهنگی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت شیراز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه فارس طی حکمی حجت الاسلام مجتبی فرهنگی را به عنوان مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت شیراز منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای مجتبی فرهنگی«زید عزه»

سلام علیکم

پیرو پیشنهاد مسئول محترم مدرسه و نامه مسئول امور حوزه و روحانیت دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و با توجه به تعهد، دغدغه و آشنایی شما با مدارس سفیران هدایت جناب عالی را به مدت یک سال به عنوان مدیر مدرسه سفیران هدایت علی بن موسی الرضا علیه السلام شیراز منصوب می کنم.

امید است بر اساس آئین نامه و ضوابط مرکز مدیریت حوزه های علمیه و بهره گیری از ظرفیت های علمی و فرهنگی طلاب خوب و با استعداد مدرسه، در مسیر تربیت طلاب علوم دینی و اعتلای این مدرسه علمیه و رفع مشکلات آن همه همت خود را معطوف دارید.

با توجه به در پیش بودن امتحانات پایانی، برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه بهتر امتحانات و نیز اهتمام به جذب و پذیرش طلاب جدید الورود مورد انتظار است.

همچنین بر استفاده از ظرفیت همه اساتید و ایجاد تعامل با آنها در جهت بالنده تر شدن مدرسه و خدمت به طلاب آن نیز تاکید می گردد.

در ضمن لازم است از تلاش های خالصانه حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی حسینی«دامت توفیقاته» که در طول این سال ها زحمات زیادی برای رونق بخشی به آن مدرسه کشیدند صمیمانه تشکر نمایم. امید آنکه مدارس علمیه شیراز همچنان از خرمن علم و تقوای ایشان خوشه های پربار برچینند.

موفقیت شما را در مسیر خدمت به سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند بزرگ خواستارم.

محمد استوار میمندی

مدیر حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا صاحب الزمان عج IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    ایشون به قول خودش شاگرد جناب امجد میباشد