چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بازدید از مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان گفت: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در بازدید از مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان قزوین اظهار کرد: الحمدلله مؤسسه‌ی بنیان ازدواج با همت خیرین و مدیریت این مجموعه موقعیت ویژه‌ای پیدا کرده و برای زوج‌های جوان مشکل گشا شده است.

وی افزود: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه‌گذاری کرده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدای متعال قول داده است اگر حسنه‌ای انجام دهید، ده برابر پاداش دریافت می‌کنید و این مهم باعث می‌شود تا انسانها وارد این معامله پر سود شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر بتوانیم کار ازدواج جوانان را آسان کنیم، جوانان از انحرافات اجتماعی، گرفتاری‌هایی که بر سر راه آنان است، در امان می‌مانند و جامعه جوان‌تر و پویاتر می‌شود.

وی در پایان از خدمات و مشارکت‌های مردمی در تهیه جهیزیه قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم تا مدیریت این مجموعه و دست‌اندرکاران این امر مهم بهتر بتوانند کار خودشان را در پاسخگویی به زوج‌های جوان انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رمضان ایزانلو IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام من یه جوان۱۸ساله ام راسش منو یه دختر همدیگرو میخایم خونواده من میدونن اما پدرم راضی نیس راسش من دلیلم اینه براازدواج پدرم باهام سازگار نیس میخام برم سرخونه وزندگی خودم چون میدونم پدرم یروزمنو از خونه بیرون میکنه مث برادربزرگم که پدرم ازخونه بیرونش کرد من اهل موادهم نیسم اهل هیچی مسجدهم میرم نمازمم میخونم نمیدونم چرا پدرم باهام رفتارارو داره من نجاری کارمیکنم ماهی۱میلیون حقوقمه لطفا خواهش میکنم دستمو بگیرید توروخداکمکم کنید برم سرخونه زندگی خودم (محفوظ است )این شماره تلفنمه ازهرکی کمک خواستم کمکم نکرد باخودم گفتم این همه جهیزیه کمک میکننن چرابه من کمک نمیکنن لطفا کمکم کنید ممنون
  • یعقوب IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام برای ازدواج احتیاج ب کمک مالی دارم شماره تماس
  • مجید احمدی IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام من جوان ۳۴ساله هستم که وضع مالیم خوب نیست خواهش میکنم یه کمک مالی بهم بکنید که بتوانم ازدواج کنم من با پدر و مادرم و دختر خواهرم که مادرش طلاق گرفته زندگی میکنم و هیچ درآمدی ندارم ازتون عاجزانه درخواست کمک میکنم واقعا نیازمند هستم تورا به جان امام زمان قسمت میدم کمکم کن خیلی گرفتارم هیچی ندارم