جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، در راستای بازدید از صنایع کشاورزی خوزستان، به اهواز سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی و رئیس شورای زکات کشور، امروز چهارشنبه در جریان بازدید از صنایع کشاورزی و کارخانه جات خوزستان، به اهواز سفر کرد.

وی در بدو ورود به خوزستان، مورد استقبال جمعی از مسئولان استان قرار گرفت و پس از آن به شهرستان کارون رفت و از شرکت تعاونی کارون صابرین که صاحب بزرگ‌ترین پرورش توأم گاومیش و ماهیان گرمابی کشور در شهرستان کارون است، بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، پس از آن در جلسه «هم‌اندیشی فرهنگ و مدیریت جهادی» حضور یافت و به‌ضرورت جهش تولید در بخش کشاورزی تأکید کرد و اظهارداشت: خوزستان به لحاظ سیاسی، اقتصادی و موقعیت جغرافیایی یکی از استان‌های ارزشمند کشور محسوب می‌شود و مردم آن در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن نشان دادند که ولایتمدار و دلسوز انقلاب و اسلام عزیز هستند.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، گفت: جهش تولید به خودی خود شکل نمی‌گیرد بلکه کمک و حمایت همه مسئولان در همه دستگاه‌های اجرایی را ‌طلب می‌کند و در وزارت جهاد کشاورزی ما نباید تولیدکننده و کارآفرین سرگردان وجود داشته باشد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، پس از حضور در جمع مسئولان جهاد کشاورزی خوزستان به دفتر امام جمعه اهواز رفت و با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha