چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/آیین غبارویی وعطرافشانی حرم باب المراد آران و بیدگل باحضورکاروان زیرسایه خورشید

حوزه/ آیین غبارروبی و عطر افشانی آستان مقدس باب المراد با حضور کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی، در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، کاروان زیر سایه خورشید امروز یازدهم تیرماه در نهمین روز از دهه کرامت و سومین روز حضور این کاروان در منطقه کاشان با حضور در آستان مقدس باب مراد از نوادگان امام رضا(ع) ضمن آیین غبارروبی و عطر افشانی حرم و تجلیل از خدام این آستان، با اعطای نشان رضوی یاد و خاطره مصطفی زاهدی نخستین شهید مدافع حرم در شهرستان آران و بیدگل را گرامی نگهداشتند.

کاروان زیر سایه خورشید  پس از آیین غبارروبی و عطر افشانی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برای تجلیل از کارگران شرکت فرش ماشینی( اعیان) حاج ابوالفضل کریمشاهی خیر ارجمند، آزاده سرافراز و کارآفرین آران و بیدگلی که در ایام شیوع کرونا گردش چرخ صنعت و اقتصاد کشور را متوقف نکردند به این واحد صنعتی رفتند.

شرکت فرش ماشینی کریمشاهی  ۸ تخته فرش ماشینی ۶ متری را به حرم ثامن الائمه(ع) هدیه کرد تا از برکت این احسان، کارگران این واحد صنعتی برکت و عزت و روزافزون بگیرند و در سایه عنایات و کرامات رضوی بیمه شوند.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه کاشان متشکل از مجتبی رزم آرا مدیر کاروان، حجت‌الاسلام سید حسن میری موسوی روحانی کاروان، جواد جمشیدی دربان کشیک پنجم، علی اصغر فانی فراش کشیک هفتم و وحید متقیان فراش کشیک پنجم حرم مطهر رضوی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha