جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی - دیدار خانواده شهدا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار دختران شهدای مدافع حرم گفت: همکاری مسلمانان در حمایت از جبهه‌ مقاومت از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار فرزندان دختر شهدای مدافع حرم استان قزوین اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا برکات بسیار زیادی دارد و روحیه ما را برای خدمت به مردم ارتقا می دهد.  

وی، همدلی، همکاری و همراهی کشورهای اسلامی را از برکات امروز جهان اسلام برشمرد و تصریح کرد: در دفاع مقدس شاهد بودیم که برادران ما از کشورهای اسلامی افغانستان، عراق، ترکیه و ... حضور داشتند و از انقلاب اسلامی که به همه ملت های مسلمان تعلق دارد، حفاظت و حراست کردند.  

امام جمعه قزوین به تشریح برخی از آرمان های انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند تا بانگ «لا اله الا اللّه و محمد رسول الله» در سرتاسر جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما نیز هستیم.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با قدرت و جدیت آرمان های انقلاب و امام راحل را دنبال کردند و اینکه فرمودند اگر اسرائیل غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم در راستای آرمان های امام و انقلاب است.  

وی در پایان دهه کرامت و روز دختر را به فرزندان دختر شهدای مدافع حرم استان قزوین تبریک گفت و از ایشان تجلیل کرد.  

در این برنامه دختران شهیدان ذکریا شیری، حمید محمدرضائی، گل محمد غلامی و محمود حیدری از لشکر فاطمیون حضور داشتند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha