جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تخریب محیط زیست
تخریب محیط زیست

حوزه/ مستند «چقدر خوبیم ما» به کارگردانی مهدی سقط‌چی و تهیه‌کنندگی علی نظری با موضوع تخریب محیط زیست و فرهنگی بومی و دینی یکشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی سقط‌چی درباره مستند «چقدر خوبیم ما» که درباره مازندران است، گفت: قصه این مستند از جایی شروع می‌شود که پسری هارددیسک پدربزرگ خود را پیدا می‌کند که در آن فیلم‌هایی در مورد سفر به شمال کشور در سال ۱۳۹۵ ضبط شده است. پسر تصمیم می‌گیرد با تهیه‌کننده تماس گرفته و فیلم‌های خام را برایش ارسال و در مورد آنها صحبت کند.

وی افزود: این مستند در مازندران ضبط شده و سعی دارد نسبت به رفتارهای نادرست انسانی در زمینه تخریب محیط زیست، بی توجهی به فرهنگ بومی و دینی منطقه، آداب و رسوم و صنایع دستی و... هشدار بدهد.

سقط‌چی با بیان اینکه این مستند که از نگاه آیندگان روایت می‌شود و مازندران ۱۳۹۵ را به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد: در این فیلم تاریخچه تبدیل شدن شمال کشور به منطقه توریستی از دوران رضا شاه، رفتار گردشگران و آسیب‌هایی که متوجه این منطقه شده بررسی می‌شود.  

این مستند داستانی کمیک و فانتزی در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده و به همت گروه خانواده شبکه پنج امروز  از  این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha