چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار با دادگستری

حوزه/ دهشیری در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان یزد گفت: برای مخلان بازار و تولید شمشیر را از رو بسته و با هرکسی که قصد داشته باشد در جریان تولید اخلالی ایجاد کند، برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه« از یزد، مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان یزد با مدیرکل دادگستری استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، در نشستی با رئیس کل دادگستری استان یزد، ضمن قدردانی از زحمات مجریان دستگاه قضا، آمادگی حوزه علمیه استان را جهت همکاری با دستگاه قضا جهت حفظ و صیانت از فرهنگ یزد اعلام کرد.

در ادامه هر یک از معاونان حوزه علمیه استان یزد از دغدغه های خود درباره وضعیت فرهنگی استان از جمله وضعیت بدحجابی سطح شهر به ویژه در اماکن مذهبی و گردشگری خصوصا در مسجد جامع یزد و وضعیت فضای مجازی صحبت کردند.

در ادامه، دکتر دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد ضمن تقدیر از حضور مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان در دادگستری استان، گفت: پس از انتخاب آیت الله رئیسی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رئیس قوه قضائیه همه نگاه ها به دستگاه قضایی دوخته شده است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه اخلال در موضوع تولید را تحمل نمی کند و برای مخلان بازار و تولید شمشیر را از رو بسته و با هرکسی که قصد داشته باشد در جریان تولید اخلالی ایجاد کند، برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب فضای مجازی، گفت: پلیس فتا در تمام شهرهای استان فعال شده و لازم است نخبگان فرهنگی در فضای مجازی حضور فعال داشته باشند.

دهشیری در پایان ضمن بیان آمادگی دادگستری استان برای همکاری در امور پژوهشی با حوزه، خواستار برگزاری جلسات نقد آراء قضایی برخی از پرونده ها، در حوزه های علمیه با حضور طلاب و روحانیون شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha