جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ آیت الله دستغیب گفت: حدود ۶ سال و نیم پیش از این، رهبر معظم انقلاب به بنده امر فرمودند تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) را بر عهده بگیرم و بنده امر ایشان را در حکم حضرت ولیعصر(عج) می‌دانم و از آن تبعیت کردم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) که در مدرسه علمیه رضویه برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم حجت الاسلام والمسلمین دژکام در خدمتگزاری و عمران و آبادی آستان مقدس احمدابن‌موسی(ع) که یکی از بقاع متبرکه مربوط به اهل بیت(ع) است موفق و پیروز باشند.

وی اضافه کرد: خداوند متعال را سپاسگزاریم که این نعمت را بر ما ارزانی داشته تا در برهه‌ای که انقلاب اسلامی، پس از ۱۴ قرن انتظار برقرار شده است زندگی کنیم و در ادامه، با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

تولیت سابق حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) تصریح کرد: بنده از نزدیک در مجلس اول خبرگان رهبری، شاهد انتخاب مقام معظم رهبری توسط اعضای این مجلس برای تصدی رهبری امت بودم و از نزدیک دیدم که چگونه خداوند، قلوب اعضای مجلس خبرگان را به سمت ایشان متمایل کرد و گذشت زمان نیز بارها نشان داده است این خلف صالح امام راحل، تا چه میزان در رهبری این جامعه و انقلاب موفق بوده است.

وی افزود: حدود ۶ سال و نیم پیش از این، رهبر معظم انقلاب به بنده امر فرمودند تولیت این آستان مقدس را بر عهده بگیرم و بنده امر ایشان را در حکم حضرت ولیعصر(عج) می‌دانم و از آن تبعیت کردم.

آیت الله دستغیب بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند این بارگاه نورانی، قبله امید و آرامش مومنان و دوست‌داران اهل بیت(ع) است که توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: از همه کارکنان و خدام این آستان مقدس که کمر همت به خدمت این آستان مقدس بسته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند می‌خواهم هر کس که گامی در راستای تامین اهداف مقدسی که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین گردیده، برمی‌دارد ماجور بدارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از حدود دو سال قبل احساس کردم با توجه به کسالت قلبی و مشغله زیاد، بنا بر توصیه پزشکان لازم است از بار مسئولیت‌ها بکاهم و این انگیزه در من زیاد شد تا خدمت مقام معظم رهبری طی یک نامه عرض کنم که یک نیروی جوان تر و مورد اعتماد را به این سمت بگمارند البته در این مسیر همچنان خدمتگزار خواهم بود و از هرگونه کمک دریغ نخواهم کرد.

وی مطرح کرد: حقیقتا تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در واگذاری تولیت به حجت الاسلام والمسلمین دژکام موجب خشنودی بنده و همه دوستانی که خدمتگزار این آستان مقدس هستند، گردید و خدمت رهبر معظم انقلاب، بابت این انتصاب تقدیر و تشکر می‌کنم.

آیت الله دستغیب در پایان بیان کرد: قطعا جمع بین نمایندگی ولی فقیه و تولیت این آستان مقدس، می تواند با همکاری نخبگان و عامه مردم به پیشرفت بیش از پیش امور کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha