سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
فراخوان

حوزه/ معاون فرهنگی -تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از اعلام اولین فراخوان طرح و ایده های فرهنگی در حوزه زنان و خانواده با عنوان "زیست عفیفانه "خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه ظهیری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اولین فراخوان طرح و ایده های فرهنگی در حوزه زنان وخانواده را با محوریت "زیست عفیفانه"برگزار می کند.

وی افزود: ایده پردازی و ارائه ی راهبردهای عملیاتی با تاکید بر حل مسائل فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده همواره از مهم ترین دغدغه های اندیشمندان علوم دینی بوده و این مهم با تلاش پرچم داران عرصه فرهنگ و اندیشه در حوزه های علمیه خواهران قابل دستیابی است؛ لذا فراخوان مذکور با هدف شناسایی و رشد افراد مستعد در ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی در حوزه زنان و خانواده و در این دوره با محوریت سبک زندگی عفیفانه مورد نظر قرار گرفته است.

معاون فرهنگی- تبلیغی حوزه های علمیه خواهران همچنین خاطر نشان کرد: در این فراخوان به طرح های نفرات برگزیده علاوه بر اعطای تندیس، جوایز نفیسی اهداء و از طرح های برتر حمایت های معنوی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام، اطلاع از شرایط ارسال طرح و ایده ها و دریافت اطلاعات تکمیلی، به سایت معاونت فرهنگی - تبلیغی به آدرس farhangi.whc.ir مراجعه نمایند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha