پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نخستین جلسه شورای مشورتی فرهنگی خوزستان

حوزه/ نخستین جلسه شورای مشورتی فرهنگی خوزستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین جلسه شورای مشورتی فرهنگی خوزستان با حضور شخصیت‌ها و مسئولان فرهنگی خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این جلسه، حجج‌اسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، حاجتی، استاد برتر حوزه علمیه، نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی، شفیعی، نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان، قربانی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین جمعی از مدیران مدارس علمیه اهواز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، دستور این سلسله جلسات که نخستین جلسه آن تاکنون برگزار شده است «تبادل‌نظر در خصوص تنظیم چشم‌انداز ۲۰ ساله فرهنگی خوزستان»، «احصاء موضوع‌ها و مسائل فرهنگی در استان»، «بررسی ساز و کار قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان» و «معرفی افراد، جریان‌ها، ایده‌ها و فعالیت‌های فرهنگی جهت حمایت و صیانت» می‌باشد.

لازم به ذکر است، مشروح مباحث و مصوبات در طول جلسات شورای مشورتی فرهنگی خوزستان به اطلاع فعالان فرهنگی، اجتماعی و اثرگذاران این حوزه و دغدغه‌مندان خواهد رسید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha