پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کرسی آزاداندیشی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع حجاب و عفاف ویژه دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مژگان فضل اللهی، بعدازظهر امروز از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع «حجاب و عفاف» با حضور دانش آموزان درگزینی در بوستان این شهرستان خبر داد و گفت: در این کرسی آزاد اندیشی، آیات حجاب در قرآن، آثار عفاف و حجاب در جامعه و همچنین شبهات در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه اینکه دانش آموزان دختر، مادران نسل فردا خواهند بود، رفع شبهات عفاف و حجاب بیش از پیش اهمیت دارد و باید دانش آموزان بتوانند در فضای صمیمی و بدون هیچ گونه ترس از قضاوت شدن، شبهات  ذهنی خود را بیان کنند. کرسی های آزاد اندیشی زمینه را برای این امر فراهم می کند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین با اشاره به اینکه دشمن ریشه های پاکدامنی در جامعه را مورد هدف قرار داده است، اظهار کرد: عفاف و حیا، پاکدامنی و سلامت اخلاقی جامعه را تضمین می کند و اگر عفاف و حیا از جامعه گرفته شود، امنیت اخلاقی زیر سؤال خواهد رفت.

وی در پایان بیان کرد: متاسفانه دشمن، برنامه ریزی وسیعی برای نفوذ فرهنگی در بین نسل نو بویژه دانش آموزان کشور کرده که لازم است با برگزاری برنامه هایی چون کرسی های آزاد اندیشی، نشست ها،سیرهای مطالعاتی و... شبهاتی که در فضای حقیقی و مجازی منتشر می شود، برای دانش آموزان به صورت استدلالی پاسخ داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha