جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره باران وحی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر تویسرکان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با رویکرد مضامین قرآنی با عنوان «باران وحی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سمیه رشیدی نیا، از برگزاری مسابقات قرآنی بانوان، ویژه مددجویان کمیته امداد و اداره اوقاف شهرستان تویسرکان، در هفته عفاف و حجاب در مدرسه علمیه خواهران کوثر خبر داد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر تویسرکان با اشاره به اینکه این مرحله از مسابقات قرآنی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور ۱۰ نفر از مددجویان برگزار شد، اظهار کرد: مددجویان در رشته های قرائت، مداحی، دکلمه خوانی-قصه گویی و... به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی اداره اوقاف تویسرکان نیز با حضور ۱۵ بانوی شرکت کننده در رشته های حفظ، ترتیل و تحقیق در مدرسه علمیه کوثر و با داوری اساتید حوزه خواهران برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر تویسرکان به ارتباط بانوان مبلغه با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: ارتباط مبلغین با این مددجویان باعث ایجاد نشاط و امید در آنها می شود و از آسیب بیشتر نوجوانان و جوانان جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: آموزش قرآن، نهج البلاغه، احکام و اخلاق در رأس برنامه های فرهنگی قرار دارد و یکی از مهمترین برنامه ها ترویج سبک زندگی اسلامی -قرآنی در بین خانواده های تحت حمایت است که این امر با حضور مستمر مبلغین  در طول سال در حال اجرا می باشد.

رشیدی نیا با اشاره به اینکه همکاری مدرسه علمیه کوثر با کمیته امداد شهرستان تویسرکان منحصر به اعزام مبلغ، مربی، سخنران و مشاور نمی باشد، ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی و حضور مددجویان در فضای حوزه علمیه بسیار موثر است و تاثیر این گونه برنامه ها در ترویج سبک زندگی قرآنی در میان خانواده ها و اشاعه فرهنگ قرآن و انس بیشتر با این کتاب آسمانی و آموزش و انتقال مفاهیم والای این کتاب در این مکان معنوی قطعا بیشتر خواهد بود.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha