پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طرح قاب حاج قاسم2

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف و تشویق دختران به حجاب، طرحی با عنوان «قاب حاج قاسم» اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، نرگس کریمی، بعدازظهر امروز از اجرای طرح «قاب حاج قاسم» با همکاری خواهران طلبه و بسیج خواهران شهرستان فامنین ، در پارک ملت این شهر خبر داد و  گفت: به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی که نگاه پدرانه ای به دختران ایران داشت، این طرح به نام ایشان نامگذاری شد.

وی افزود: در این طرح، نمایشگاهی با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی محصولات فرهنگی اعم از چادر، روسری، مقنعه، ساق دست، کتاب و تزئینات دخترانه، با قیمت مناسب ارائه شد و از عموم بانوان برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین اذعان کرد: در این نمایشگاه که با استقبال خوب دختران و بانوان شهرستان مواجه شد، مسابقه نقاشی بین دختران ۵ تا ۱۲ سال و مسابقه پاسخ به سؤالات شرعی در بین دختران ۱۲ تا ۱۷ سال، برگزار شد و جوایزی به برگزیدگان اهداء شد.

کریمی افزود: در پایان، دختران آفتاب با در دست داشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی و نقاشی هایی که کشیده بودند، در قاب عکاسی لحظه های حضورشان را ثبت کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین ادامه داد: باید برای جذب همه دختران برنامه داشته باشیم و مثل یک خانواده در کنار هم باشیم تا دشمنان در اجرای توطئه هایشان مایوس شوند؛ باید بدانیم که دختران  مثل آفتابی هستند که در قاب حجاب جلوه ی زیبایی خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha