پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره علامه حلی(ره)

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور، از خانم عاطفه آخوندی نفر اول جشنواره حلی(ره) در حوزه علمیه خواهران تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مراسم تجلیل از خانم عاطفه آخوندی برگزیده اول جشنواره حلی(ره) در بیت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین فاضل معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ مدیر حوزه استان و نیز مسئولینی از حوزه علمیه خواهران گلستان و خانم مریم میرکریمی مدیر مجموعه حوزوی الزهراء(س) گرگان در این جلسه حضور داشتند.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، گزارشی از روند پذیرش حوزه های خوراهران کشور  ارائه داد و به تشریح برخی امورات آموزشی پرداخت.

همچنین، خانم حسینی واعظ در ابتدای این مراسم  گزارشی از آمار پذیرفته شدگان طلاب خواهرِ جشنواره علامه(ره) را بازگو کرد.  

در ادامه، متن لوح تقدیر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور قرائت شد.

گفتنی است، خانم عاطفه آخوندی سطح دو و سه حوزه را در مدرسه علمیه و عالی الزهراء(س) گذراند و پس از قبولی در آزمون سطح چهار در این مجموعه، ادامه تحصیل خود را در یکی از مدارس علمیه تهران می گذراند.

وی پیش از این نیز به اتفاق گروه های پژوهشی، موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فهیمه دهقان IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 0
    با سلام و تشکر از شما خبر جالبی هست و جای تقویر از این افراد داره، لطفا چنین افرادی رو برای آموزش مقاله نویسی و مشاوره در امر پژوهش قرار بدید تا افرادی که کم مهارتن هم راغب بشن تا مقاله های مفیدی ارائه بدن
  • نجات IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    سلام خوب بنویسید جوایز چی هستند؟ پول که برای مسائل انسانی پژوهشی که کاربرد چندانی ندارد، لوح تقدیر هم یک یادبود می تواند باشد نه بیشتر، اما اهمیت در ارائه امکانات بیشتر برای پژوهش های گسترده تر است. مثل کسی سهمیه در موسسات عالی یا مثلا دکتری افتخار این ها هم کافی نیست فقط نزدیک کننده است.