دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه فیروز آباد

حوزه/ امام جمعه فیروزآباد گفت: آمریکا پیش از تهدید هوایپایی ماهان مورد هجمه رسانه ای واقع شده بود، اکنون با تهدید هواپیمایی ماهان در صدد از بین بردن اذهان عمومی بود، عکس العمل کنونی جهانیان به این کار وقیح آمریکا نیز این است که آمریکا به هیچ قانونی پایند نیست.

حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به تهدید هواپیمای ماهان از سوی جنگنده های آمریکایی، اظهار داشت: آمریکا با توجه به شکست های اخیر خود مورد هجمه های بسیاری واقع شده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه آمریکا در جبهه های مختلف از جمله، افغانستان، عراق، لبنان و سوریه شکست خورده است، اضافه کرد: از این رو برای جبران این شکست ها می خواهد اذهان جهان را به نقطه ای دیگر متمرکز کند.

امام جمعه فیروزآبادبا تاکید بر اینکه تهدید هواپیمایی ماهان از سوی جنگنده های آمریکایی به دلیل انحراف اذهان جهان به سمتی دیگر بود، خاطرنشان کرد: آمریکا در صدد این است که بخواهد از شکست های اخیر خود فرار کند.

وی عنوان کرد: آمریکا پیش از تهدید هوایپایی ماهان مورد هجمه رسانه ای واقع شده بود، اکنون با تهدید هواپیمایی ماهان در صدد از بین بردن اذهان عمومی بود، اما عکس العمل کنونی جهانیان به این کار وقیح آمریکا این است که آمریکا به هیچ قانونی پایند نیست.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده گفت: اکنون قانون بین المللی در همه کشور ها رعایت می شود، یکی از آن قانون ها نیز این بوده که هیچ کشوری حق تعرض به هواپیمای مسافربری را ندارد، اما با این کار آمریکا نشان داد که حتی به قوانین روشن این چنینی نیز پایبند نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha