جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب شهرستان ورامین

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنان با قوت درخدمت اسلام ، انقلاب و در گام دوم انقلاب مجری فرامین ولایت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب شهرستان ورامین، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حالی چهلمین سال تأسیس خود را پشت سر می گذارد که شعار های انقلاب، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و حضور متن مردم درصحنه‌ برای مبارزه با استکبار جهانی شده است.

حجت الاسلام محمودی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فلسفه تشکیل این نهاد بسیار روشن و چراغ راه آینده است.

وی از همکاری صمیمانه نهادها و تشکلهای مردمی و عناصر تاثیرگذار در برگزاری مراسم دینی و انقلابی تقدیر کرد و اظهار کرد: اوج تاثیرگذاری این نهاد در شرایطی است که شریان‌های نظام اسلامی نیازمند خون تازه است؛ در شرایطی که دشمنان بیرونی و نفوذی های داخلی خواسته اند فضای یاس و ناامیدی را در جامعه ایجاد کنند و بین مردم ونظام اسلامی فاصله بیندازند این نهاد با زمینه سازی حضور مردم به توطئه های شوم دشمن پاسخ داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: به لطف الهی این نهاد همچنان با قوت درخدمت اسلام و انقلاب  و در گام دوم انقلاب مجری فرامین ولایت خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha