جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 912074
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر

حوزه/ نخستین تصویر و فیلم از جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده است، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نخستین تصویر و فیلم از جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر که در یک عملیاتی پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده است، منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

سرکرده گروه تروریستی «تندر» دستگیر شد+ جزئیات

سرکرده جنایتکار گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات های مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد، در یک عملیات پیچیده دستگیر و اکنون در اختیار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

جمشید شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند.

گروهک تروریستی تندر در سال‌های اخیر قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت. منفجرکردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجرکردن بمب در حرم امام خمینی (ره) از جمله این عملیات‌ها بود.

این عملیات تروریستی با تسلط اطلاعاتی مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند. جزئیات بیشتری از عملیات پیچیده و موفق فرزندان ایران در به دام انداختن سرکرده گروه تروریستی تندر متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    عالی