پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جایزه برای پیدا کردن عامل تیراندازی مرگبار به زن مسلمان حامله در مریلند

حوزه/ در پی کشته شدن یک زن مسلمان باردار در هوارد مریلند در روز عید قربان، شورای روابط اسلامی آمریکایی جایزه ۵ هزار دلاری برای پیدا کردن قاتل تعیین کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از یاهو، اداره پلیس شهرستان هوارد در ایالت مریلند آمریکا، به همراه شورای روابط اسلامی آمریکایی، جایزه ۵ هزار دلاری برای اطلاعات در مورد تیراندازی مرگبار به یک زن حامله تعیین کردند.

این شورا و اداره پلیس می‌گویند دارنده هر گونه اطلاعات درباره عامل تیراندازی شامگاه جمعه که منجر به کشته شدن ربیحه احمد، زن مسلمان ۳۰ ساله کملبیایی شد، پاداش جداگانه‌ای دریافت می‌کند.

 پلیس شهرستان صبح شنبه گزارش داد که مأموران در پی گزارش صدای چندین گلوله که در حدود ساعت ۱۱ بعد از ظهر شلیک شده است به محل آمده اند و قربانی به مرکز اورژانس در دانشگاه مریلند در بالتیمور منتقل شد و در آنجا درگذشت.

نوزاد ۲۸ هفته ای در شرایط بحرانی به دنیا آمد

او ۲۸ هفته باردار بوده و پزشکان توانستند نوزاد را روز یکشنبه در شرایط بحرانی به دنیا بیاورند و هنوز گزارشی از وضعیت سلامت این نوزاد که «آهجا» نامگذاری شده در دسترس نیست.

به گفته پلیس شخص دیگر در این تیراندازی زخمی نشده است.

درحالی که به گفته آشنایان، خانم احمد مسلمان بوده اما پلیس هنوز هیچ مدرکی مبنی بر این که تیراندازی به انگیزه نفرت محور انجام شده باشد به دست نیاورده است. این تیراندازی در روز عید قربان به وقوع پیوست و انگیزه جنایت  هنوز در دست بررسی قرار دارد.

زینب چودری ، مدیر شورای روابط اسلامی - آمریکایی در مریلند ، روز یکشنبه در بیمارستان با خانواده احمد دیدار کرد.

چودری در بیانیه ای گفت: هدف ما در ارائه پاداش تشویق کسانی است که اطلاعاتی در مورد این جنایت هولناک دارند تا به اجرای عدالت برای ربیحه  و خانواده او کمک کنند. در این مرحله، سوالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد، و کمک جامعه می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha