پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد کشاورز

حوزه/ محمد کشاورز گفت: خوشبختانه نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین، در سال های اخیر نه تنها برنامه ها و فعالیت های حوزه های علمیه را انعکاس داده، بلکه در بخش روحانیت، سپاه پاسداران و به خصوص در جریان برنامه کنگره شهدا هم به خوبی نقش اطلاع رسانی خود را ایفا کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین، محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: رسانه به عنوان واسطه بین مردم و واقعیت ها و رویدادها باید آیینه انعکاس رخدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و در حقیقت امانتدار مردم در دستیابی به اطلاعات باشد.

وی افزود: خوشبختانه نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین، در سال های اخیر نه تنها برنامه ها و فعالیت های حوزه های علمیه را انعکاس داده، بلکه در بخش روحانیت، سپاه پاسداران و به خصوص در جریان برنامه کنگره شهدا هم به خوبی نقش اطلاع رسانی خود را ایفا کرد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین عنوان کرد: در کشور عزیزمان برای مبارزه با کرونا همه اقشار اعم از نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون، خیرین، بسیج و گروه های جهادی مردمی و سپاه به خوبی وارد میدان شدند و در این میان  نقش رسانه ها به ویژه نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین بی بدیل بود که جای تقدیر است.

وی ادامه داد: همانگونه که روابط عمومی نهادها پل ارتباطی بین مردم، خبرنگاران و مسئولین هستند، اصحاب رسانه نیز پل ارتباطی و انعکاس دهنده موضوعات و معضلات هستند.

کشاور اظهار کرد: خبرنگاران قشر پر تلاشی هستند که در تمامی رویداد ها و رخدادها حاضرند و خبرها را به گوش مردم می رسانند و سلامت فرهنگی جامعه ما به سلامت قلم خبرنگاران بر می گردد.

رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین بیان کرد: در فضای مجازی که امروزه گسترش بیشتری یافته است، مردم به دنبال کسب اطلاعات در این فضا هستند و اصحاب رسانه نیز در فضای مجازی می توانند تاثیرات قابل ملاحظه ای در جهت امید بخشی به جامعه داشته باشند

وی افزود: جشنواره سیمرغ سپید بال که آثار رسانه های مختلف در مورد مبارزه با کرونا را مورد بررسی قرار داده، در هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha