شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسجد شمال غرب انگلیس، تخت‌‌خواب‌های بیماران کرونایی را به خیریه داد

حوزه/ ۲۰ تخت خواب که توسط مسجد قوسیه در شمال غرب انگلیس خریداری شده بودند تا از آن‌ها برای نگهداری از بیماران کرونایی استفاده شود، هم اکنون پس از اینکه دیگر به آن‌ها نیازی نیست به خیریه اختصاص داده می‌شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  arabnews، مسجدی در شمال غربی انگلستان ۲۰ تختخواب جدید را به امور خیریه جوانان بی خانمان اهدا کرد.

مسجد قوسیه در ابتدا در ماه آوریل قصد داشت درهایش را به بیماران کرونایی با وضعیت وخیم که در لحظات پایانی عمرشان به سر می‌بردند باز کند، که به دلیل شیوع گسترده کرونا، مسجدتعطیل  شد.

این تخت خواب‌ها به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای آزادسازی تخت‌های بیمارستانی و ارائه خدمات  پزشکی حرفه‌ای به بیماران خریداری شده بودند. بودجه آن‌ها نیز توسط کمک‌های اجتماعی سخاوتمندانه تامین شد که هنگامی که از آن‌ها کمک خواسته شد، دریغ نکردند.

با این حال، این پروژه پس از آن که بیمارستانهای منطقه بزرگ منچستر توانستند تعداد زیادی از بیماران کروناویروس را بستری کرده و اوضاع را کنترل کنند، متوقف گردید.

دکتر محمد جیوا که ایده مراقبت از بیماران پایان زندگی را در محوطه مسجد بولتون ارائه کرده بود در این باره به خبرنگاران گفت: از آنجایی که بیمارستان‌ها هم اکنون ظرفیت مراقبت از بیماران را دارند، این ابتکار دیگر لازم نیست.

دکتر محمد جیوا که ایده خود را برای مراقبت از پایان زندگی در محوطه مسجد ارائه کرده بود اظهارداشت: ما ۲۰ تخت اضافی داشتیم و فکر کردیم که این تخت‌ خواب‌ها را به خیریه بدهیم زیرا آن‌ها را با کمک‌ها اجتماعی و از اول در زمینه امور خیریه خریداری کرده بودیم.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha