سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
۲۵۰ هزار یورو کمک مالی مسلمانان لستر برای ساخت بیمارستان کودکان

حوزه/ بیمارستان کودکان برای ساخت و ساز نهایی به ۳۵ میلیون یورو نیاز دارد که با کمک اهدایی ۲۵۰ هزار یورویی مسلمانان، و جمع آوری ۵ میلیون یورو، فاز نخست ساخت بیمارستان آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، جامعه اسلامی شهر لستر در بریتانیا یک چک به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو برای ساخت یک بیمارستان محلی کودکان تقدیم کردند.

به لطف اهدای سخاوتمندان یک جامعه محلی مسلمان با نام «قطره شفقت»، آرزوی ساخت بیمارستان کودکان در شهر لستر یک قدم به حقیقت نزدیک تر شد.

هزینه ساخت این بیمارستان در شرق لستر، در حدود ۳۵ میلیون یورو درنظر گرفته شده است که پس از اهدای ۲۵۰ هزار یورو از موسسه خیریه اسلامی مستقر در این شهر، کمک‌های جمع آوری شده به ۵ میلیون یورو رسید.

اسماعیل پاتل رئیس موسسه خیریه در این باره به خبرنگاران گفت: موسسه خیریه اسلامی مشتاقانه منتظر تکمیل فاز یک ساخت بیمارستان است.

وی اظهار داشت: ما مفتخریم که این هدایا را به نمایندگی از حامیان خود و جامعه وسیع مسلمانان در لستر ارائه دهیم. ما همه می‌خواهیم بیمارستانی داشته باشیم که به بهترین وجه به کودکان در منطقه ما خدمات رسانی کند.

 وی اضافه کرد: بسیار خوشحال کننده است که همه اعضای جامعه ما برای این هدف دست به دست هم داده اند.

 موسسه خیریه «قطره شفقت» مستقر در انگلیس است که هم اکنون در مالاوی ، بنگلادش و بنگال غربی نیز فعالیت د ارد. این موسسه توسط جمعی از جوانان فعال حرفه‌ای، کارآفرین و داوطلبان اهل لستر انگلستان اداره می‌گردد.

استفان ولف که ریاست بنیاد جمع آوری کمک مالی برای ساخت بیمارستان را به عهده دارد گفت: ما همه درگیر این پروژه برجسته هستیم و خوشحالیم که بالاخره به جای مهمی از آن رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بسیار از بنیاد قطره شفقت و جامعه مسلمانان لستر برای چنین اهدای سخاوتمندانه قدردانی می‌کنیم. این نشان می‌دهد که مردم لستر تا چه حد به خدمات بیمارستان جدید اهمیت می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha