جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس روحی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: روزانه به طور متوسط بیش از ۵۰ هزار ماسک سه لایه توسط کارگاه‌های بسیج اصناف قم تولید و در سطح استان توزیع می‌شود.

عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: بازاریان و اصناف قم از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون در عرصه های مختلف خدمت رسانی از جمله تولید ماسک فعال بوده اند و حقیقتاً حرکت های جهادی این عزیزان کمک شایان توجهی در زمینه کاهش مشکلات و سختی های مقابله با کرونا نموده است.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۲۵ کارگاه تولید ماسک پارچه‌ای توسط بسیج اصناف در حال فعالیت است و ماسک‌های پارچه‌ای و قابل شست‌وشو در سطح فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: سازمان بسیج اصناف استان در حال حاضر این آمادگی را دارد که ماسک پارچه‌ای را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کند تا در دسترس کلیه شهروندان قرار بگیرد و به خصوص در ماه های محرم و صفر، همه مردم با ماسک وارد مجالس عزای حسینی شوند.

مسئول بسیج اصناف استان قم ابراز داشت: به لطف الهی، زیرساخت‌های مناسبی در مجموعه بسیج اصناف قم به منظور تولید ماسک پارچه‌ای و ۳ لایه فراهم شده و ما حتی توانایی توسعه و گسترش این قبیل فعالیت ها را داریم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha