پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لتحر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، فرهنگ عاشورای حسینی را حافظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: نکند به خاطر گرانی و تورم، نسبت به انقلاب کم تفاوت شویم، لذا اگر بخواهیم جامعه حسینی بماند باید از انقلاب صیانت و پاسداری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دومین شب محرم در جمع عزاداران حسینی هیئت لَتحر کاشان، به آشنایی خود با فرهنگ دینی و مذهبی کاشان از قدیم الایام اشاره کرد و گفت: اواخر دهه ۴۰ و دهه ۵۰ که هیچ گونه مسئولیت سیاسی واجتماعی نداشتم در سمت امام جماعت مردم لتحر کاشان در مجالس عزاداری حضرت ابا عبدالحسین (ع) به تبیین و تبلیغ مسائل دینی و مذهبی مشغول بودم.

عضو خبرگان رهبری، با قدردانی از مهمان نوازی مردم و ولایت مدار لتحر کاشان، افزود: برای قدردانی و نمک شناسی خدمت مردم این منطقه رسیده ام.

 آیت الله سلیمانی، فرهنگ عاشورای حسینی را حافظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: نکند به خاطر گرانی و تورم، نسبت به انقلاب کم تفاوت شویم، لذا اگر بخواهیم جامعه حسینی بماند باید از انقلاب صیانت و پاسداری کنیم.

وی، ازکاشان به عنوان دیار ایمان و اخلاص با تقدیم بیش از ۱۸۰۰ شهید نام برد و گفت: مردم این دیار با ایثار، فداکاری و خدمت به نظام آن هم در شرایط سخت معیشتی و بیش از۱۷  میلیارد تومان کمک به نیازمندان خوش درخشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    اگه بزای همه باشد خصوصا مسولین و علما و مدیران قبول نه که فقط برای ملت بدبخت باشه که باید همه چیز تحمل کنند و مدیران و مسولین بهترین زندگی و حقوق چند صد ملیونی و اختلاس گر و دزد باشند. اگه برای همه باشد ملت از هیچی برنمی گردد ولی افسوس که همه فشارها فیط برای ملت است.