سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست مبلغان همدان

حوزه/ دعوت مردم به زدن ماسک که ۸۵درصد از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری می کند، دعوت به معروف خواهد بود، زیرا حفظ سلامتی مردم جزء واجبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی صبح امروز، در نشست مبلغین مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) شهرستان کبودراهنگ در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، بیان کرد: خطابه از ابزار مهم تبلیغ و ترویج است و تبلیغ به صورت نطق و خطابه بلکه به شکل قلم و کتابت نیز بروز می کند، ولی بدون تردید خطابه و بیان تاثیر بسزایی در نفوس و بیداری انسانها دارد.

وی ادامه داد: هدف از تبلیغ تحریک و بیدار کردن شعور دینی، اخلاقی  و وجدانی انسانها است و مبلّغ با بیانش می تواند آگاهی دینی و اخلاقی مردم را ارتقا دهد و عواطف مردم را در جهت خیر و صلاح آنها براساس آگاهی از دین و مذهب برانگیزد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ در ادامه افزود: زنده نگه داشتن و احیای دین، همچنان که هدف امام حسین (ع) بود، وظیفه و رسالت مبلغان دین نیز هست و باید ماه محرم وصفر راغنیمت شمرده و با رعایت تمام نکات بهداشتی مجالس حسینی شود.

وی در پایان افزود: هفته اول ماه محرم را هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری کرده اند و دعوت مردم به زدن ماسک که ۸۵درصد از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری می کند، دعوت به معروف خواهد بود، زیرا حفظ سلامتی مردم جزء واجبات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha