یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری کارگاه‌های حضوری، کارگاه روش تحقیق ویژه اساتید به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر گفت: در راستای اجرای ماده واحده دانش‌افزایی پژوهشی الزامی اساتید و با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری کارگاه‌های حضوری، معاونت آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان تصمیم دارد که کارگاه روش تحقیق را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: مدت دوره هشت هفته (دو ماه) هر هفته دو جلسه و هر جلسه به مدت یک ساعت و نیم به صورت آنلاین با حضور استاد و محققان برگزار می شود و این امکان برای محققان فراهم است تا در تمام شبانه روز با مدرس دوره مرتبط بوده و از راهنمایی و نظارت وی در فرایند تألیف مقاله استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام اسلام پور کریمی عهده دار تدریس این دوره است، به مزایای شرکت در دوره اشاره کرد و گفت: اعطای گواهی کارگاه دانش افزایی پژوهشی به شرط تدوین مقاله و تأیید آن توسط استاد کارگاه، کسب یا ارتقای مهارت ها در پژوهش و مقاله‌نویسی و پایان‌نامه‌نویسی، تقویت قلم علمی  و ارتقای کیفی روش تدریس از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

حجت الاسلام نعمتی افزود: پژوهش آموزان باید دسترسی به اینترنت پرسرعت داشته باشند و حداکثر غیبت مجاز در این دوره، سه ساعت( دو جلسه یک و نیم ساعته) است و بیش از آن موجب حذف پژوهش‌آموز از دوره می‌شود؛ همچنین در جلسات آنلاین حضور و غیاب صورت می گیرد و همگی می‌بایست ترتیبی اتخاذ نمایند تا در آن ساعت آنلاین باشند  و علاوه بر این امکان پرسش و پاسخ در کلاس آنلاین برای پژوهش آموزان وجود دارد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر درباره زمان و ساعت برگزاری جلسات آنلاین  گفت: یک شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ جلسات آنلاین در بستر اینترنتی سامانه نجاح یا اسکای روم برقرار می شود که متعاقبا بستر دقیق آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha