چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست علمی ترویجی فقه معاصر در مدرسه علمیه فیضیه

حوزه/ مدیر مرکز علمی هدایتی مدرسه عالی دارالشفاء گفت:همه زیر ساخت ها برای برگزاری و ارائه ۲۹۰ درس در سطوح عالی در دو مدرسه فیضیه و درالشفاء فراهم شده است.

حجت الاسلام محمد باقر رضوی حائری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و آمادگی مسئولین مدرسه فیضیه و دارالشفاء برای برگزاری دروس در فضای مجازی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، حوزه های علمیه همانند سایر مراکز علمی و دانشگاهی آمادگی دارند تا بتوانند طبق دستور العمل ستاد مرکزی ویروس کرونا درس ها با شیوه جدید،یعنی غیر حضوری برگزار کنند.

مدیر مرکز علمی هدایتی مدرسه عالی دارالشفاء، افزود: بدین ترتیب همه زیر ساخت ها برای برگزاری و ارائه ۲۹۰ درس در سطوح عالی در دو مدرسه فیضیه و دارالشفاء فراهم شده و قرار است طلاب با مراجعه به لینک ارائه شده از سوی معاونت آموزش های حوزه های علمیه، به صورت آنلاین دروس سطوح عالی را دریافت کنند.

وی با بیان این که برگزاری کرسی های دروس خارج مانند سابق خواهد بود، ادامه داشت: فضای مجازی مسئله مهمی است و باید تلاش کنیم از این فرصت مهم برای تعالی بخشی مبانی دینی نهایت استفاده را کنیم.

حجت الاسلام رضوی حائری با بیان این که امسال به دلیل ویروس کرونا هیچ طلبه ای در دو مدرسه فیضیه و دارالشفاء ساکن نخواهند بود و حجره ها بسته است، عنوان داشت: در سابق هر طلبه مجردی به مدت ۵ سال می توانست از حجره های این دو مدرسه البته با داشتن شرایط و صلاحیت لازم، استفاده کند.

مدیر مرکز علمی هدایتی مدرسه عالی دارالشفاء با اشاره به مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید در ۱۵ شهریور ماه اظهار داشت: قرار است پیام تصویری حضرت آیت الله مکارم شیرازی،  پخش و در ادامه هم آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه به ایراد سخن بپردازد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha