جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جوان یوتیوبر آفریقای جنوبی پس از ۲ سال تحقیق اسلام آورد

حوزه/ یکی از شخصیت‌های یوتیوب اهل آفریقای جنوبی که در کره زندگی می‌کند اعلام کرد که پس از ۲ سال تحقیق تصمیم گرفته به دین اسلام مشرف شود و در مسجد سئول شهادتین گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک جوان یوتیوبر اهل آفریقای جنوبی که هم اکنون در کره جنوبی سکونت دارد اعلام کرد که پس از ۲ سال تحقیق تصمیم گرفته به دین اسلام مشرف شود.

لوازی سبو لالندل نوشت: بیش از دو سال است که من فیلم‌های اسلام را می‌بینم،  واکنش نشان می‌دهم.

وی افزود: برای اولین بار تصمیمی گرفتم که بر اساس نتیجه‌گیری خودم است و می‌بینم که افراد زیادی از سفر من الهام گرفته اند و حتی برخی از آنها به اسلام پیوسته اند که واقعا مرا تحت تأثیر قرار داده اند.

لالندل روز سه شنبه ، اول سپتامبر در ویدئویی در کانال خود در یوتیوب از تصمیمش برای مسلمان شدن خبر داد. وی سپس طی مراسمی در مسجد و مرکز اسلامی الانسان در سئول پایتخت کره شهادتین خود را گفت و در ادامه نوشت: من هر وقت فیلم‌های راجع به اسلام را تماشا می‌کردم آرامش و شادی به من دست می‌یافت و به این باور رسیده‌ام که اسلام دین صلح و انسانیت است.

لاندل گفت: من قصد دارم با ویدئوهایم به مردم انگیزه و الهام دهم و به یادگیری و کاوش در فرهنگ های دیگر و شیوه زندگی آنها ادامه دهم.

گفته می‌شود این اظهارنامه حمایت گسترده‌ای از طرفداران او را در پی داشته است. مفتی منک یک دانشمند برجسته مسلمان در زیمبابوه، مسلمان شدن او را به وی تبریک گفت و طی پیامی نوشت: خداوند متعال همیشه به شما و عزیزانتان برکت دهد. ماشاءالله تبارک الله... سلام به دین خدا خوش آمدید.

پیام های پشتیبانی دیگر از طرف کاربران و دیگر شخصیت‌ها نیز برای وی ارسال شد و همگی گرویدن وی را به اسلام تبریک گفته و برخی از آن‌ها تازه مسلمانانی بودند که اسلام زندگی شان را تغییر داده بود.     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha