پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سروستانی

 حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام این اقدام را لکه ننگی در تاریخ فرانسه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، شامگاه پنجشنبه در حاشیه تجمع اعتراض آمیز و محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو، این حرکت را لکه ننگی در تاریخ فرانسه عنوان کرد و گفت: این لکه ننگ در پرونده فرانسه برای همیشه ثبت شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: حادثه ای که در فرانسه رخ داد نشان از عمق عداوت دشمنان اسلام و استکبار جهانی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام دارد و دشمنان تحت عناوین مختلف و با طراحی توطئه های مختلف هر چند وقت یکبار با بهانه‌ های مختلف و به بهانه آزادی بیان به اهانت به مقدسات مسلمانان می‌پردازند و باعث آزرده خاطر شدن جهان اسلام و مسلمانان می‌شوند.

وی ادامه داد: دولتهای غربی در جهت تنویر افکار عمومی باید این حرکت را محکوم کرده و ضمن عذرخواهی از جامعه دینی، زمینه‌های جلوگیری از تکرار این اقدامات را فراهم کنند.

حجت الاسلام سروستانی اضافه کرد: جامعه دینی این اقدام توهین‌آمیز استکبار جهانی علیه جهان اسلام را محکوم کرده و از این حرکت ضد ارزشی و ضد دینی اعلام انزجار می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: اسلام دین رحمت، و پیامبر اسلام (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است و این حرکت، اقدامی است که دشمنان اسلام در جهت تقابل ادیان و مذاهب آسمانی طراحی کرده اند.

وی تصریح کرد: از مسئولین کشور به ویژه مسئولان دیپلماسی می خواهیم این موضوع را به عنوان حرکت ضدارزشی پیگیری کنند و ضمن هشدار به فرانسه، در خصوص عذرخواهی در قدم اول و عدم تکرار آن از سوی کشور فرانسه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: امت اسلامی بیدار است و این توطئه را محکوم می‌کند و ایران اسلامی همه توطئه‌ها را به همت مسئولین و به ویژه با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری خنثی میکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ابراز داشت: دشمنان بدانند این حرکت آنان زمینه عشق و علاقه و محبت بیشتر مردم به نبی مکرم اسلام (ص) را فراهم کرد و این دسیسه ی نتیجه عکس می‌دهد؛ به نحوی که احترام مردم اروپا و گرایش آنان به اسلام بیشتر خواهد شد.

وی در خاتمه سخنان خود اظهار کرد: استکبار جهانی تا توانستند با راه اندازی طرح های ترور و قتل عام سعی در طراحی توطئه اسلام هراسی کردند، ولی امروز با این حرکت اهانت آمیز نتیجه عکس گرفتند و باعث بیداری امت اسلامی و افزایش عشق و علاقه مردم سراسر جهان به پیامبر اسلام (ص) شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha