پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
العمل

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد: عادی سازی روابط آل‌خلیفه با صهیونیست ها جنایت و جدی ترین و خطرناک ترین تهدید برای امنیت منطقه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، همانطور که کارشناسان و فعالان سیاسی و معارضان رژیم آل خلیفه پیش از این پیش بینی کرده بودند رژیم آل خلیفه بعد از خیانت امارات به امت اسلامی به دلیل اعلام عادی سازی روابطش با رژیم غاصب قدس ، عادی سازی روابطش را با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین در این زمینه با صدور بیا نیه ای تاکید کرد که ریشه های خیانت این رژیم به امت اسلامی، به مزدوری آن برای استعمارگر انگلیسی و خدمت به منافع استعماری باز می گردد و این قیمت و هزینه ای است که انگلیسی ها برای انتخاب آنها به عنوان حاکمان بحرین تعیین کردند.

جنبش "امل" خاطر نشان کرد: انگلیسی هایی که فلسطین را به گروه های  صهیونیستی بخشیدند همان هایی  بودند که بحرین را به گروهی از سارقان و دزدان دریایی دادند.

جمعیت اسلامی بحرین به برخی از شباهت های قابل توجه بین دو رژیم صهیونیستی و رژیم آل خلیفه اشاره کرد و اعلام کرد با نگاه به رفتارهای رژیم صهیونیستی و رژیم آل خلیفه در زمینه رفتارشان با ساکنان اصلی این سرزمین ها و در شهرک سازی ها و اعطای تابعیت و سرکوب و نادیده گرفتن حق مردم و عدم موفقیت در همزیستی مسالمت آمیز و تلاش برای نابودی هویت تاریخی و به کارگیری تروریسم و جعل تاریخ، به شباهت های گسترده این دو رژیم پی می بریم.

جمعیت العمل الاسلامی  همچنین بر حق ملت ها در حاکمیتشان بر کشورهایشان و حق آنها در تعیین سرنوشتشان تاکید نمود.

این جنبش اعلام کرد بین سرنوشت رژیم آل خلیفه با سرنوشت صهیونیست ها ارتباط  و پیوندی وجود دارد و برای روش خیانت بار آنها و جدایی از مردم، خدمت به استعمارگران و توطئه علیه امت عربی و اسلامی پایانی پیش بینی می شود.

همچنین این جمعیت بر جنگ مشترک و واحد ملت ها در فلسطین و یا بحرین یا هر منطقه دیگر علیه اشغالگران تاکید نمود.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین"امل"  از تمامی ملت های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان خواست تا این جنایت را محکوم کنند و با تلاش همه جانبه به هر شکلی و از طریق وسایل قانونی و آنچه در اختیار دارند، برای توقف این جنایت بر عادی سازان فشار بیاورند.

در پایان این بیانیه بر حق ملت بحرین تاکید و اعلام شد: حقی که مورد مطالبه قرار گیرد،  ضایع نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha