چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام رشیدزاده

حوزه/ مدیرکل بازرسی استان سمنان بهره‌گیری از نظرات مشاوره‌ای کارکنان سازمان بازرسی و تعامل بیشتر با آنان را موجب کم شدن نواقص احتمالی دستگاه‌های اجرایی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشیدزاده، مدیرکل بازرسی استان سمنان، امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه معاون مالی پشتیبانی و مدیران دفتر هیأت مدیره و حقوقی این شرکت، با قدردانی از تلاش مجموعه صنعت برق استان در تابستان سال جاری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه در بخش‌های حساس، باید مراقبت لازم را بر عملکرد مجموعه پیمانکاران و کارکنان به عمل آورند تا فعالیت‌ها بر اساس قوانین و مقررات انجام گیرد.

وی بهره‌گیری از نظرات مشاوره‌ای کارکنان سازمان بازرسی و تعامل بیشتر با آنان را موجب کم شدن نواقص احتمالی دستگاه‌های اجرایی دانست.

سیدعلی‌اکبر صباغ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم انتصاب حجت‌الاسلام رشیدزاده را به سمت مدیرکل بازرسی استان سمنان تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

 صباغ با اشاره به عبور موفقیت‌آمیز صنعت برق استان از پیک تابستان سال جاری گفت: به لطف الهی و تدابیر از پیش تعیین‌شده و تلاش کارکنان زحمتکش برق، تابستان امسال خاموشی ناشی از کمبود بار نداشتیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان ایجاد زیرساخت‌های استان را گامی در جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی دانست و افزود: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه برق، از ضروریات توسعه اقتصادی و موجب رونق و جهش تولید است.

وی افزود: علی‌رغم وجود مشکلات و کمبودهای به وجود آمده به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان، سعی شده است تا پروژه‌های مهم استان به‌موقع به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha