جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی، کوتاهی و بی تفاوتی مسلمانان را علت اصلی اهانت و گستاخی دشمنان به ساحت مقدس پیامبر (ص) عنوان کرد و گفت: متاسفانه خیانت سران برخی کشورهای اسلامی همچنان ادامه دارد و این دلیلی بر گستاخی بیشتر دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، امروز در مراسم تجمع محکومیت اقدام موهن اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) در مراغه اظهار داشت: خیانت سران برخی کشورهای عربی موجب اهانت دشمنان به پیامبر اسلام شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، کوتاهی و بی تفاوتی مسلمانان را علت اصلی اهانت و گستاخی دشمنان به ساحت مقدس پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: متاسفانه بی تفاوتی و خیانت سران برخی کشورها همچنان ادامه دارد و این دلیلی بر گستاخی بیشتر دشمنان اسلام است.

امام جمعه مراغه افزود: اتحاد و انسجام بین مسلمانان، ریشه غده سرطانی همچون اسرائیل را قطع می کند، اما در این میان سران برخی کشورهای عربی با پشت کردن به آرمان های اسلام و فلسطین همچنان به خیانت خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: پشت صحنه بسیاری از این اتفاقات عربستان است و اگر امروز نامسلمانی جرأت می کند که به ساحت مقدس پیامبر(ص) اهانت کند، نتیجه ارتباطات مقام های  کشورهای عربی از جمله عربستان با اسرائیل است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مسلمانان باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، اما متاسفانه شاهد وابستگی بسیاری از کشورهای اسلامی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: ایران اسلامی تنها کشور اسلامی مستقل است که با رهبری امام خامنه ای در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده است.

امام جمعه مراغه در پایان گفت: باید اتحاد داخلی ایران اسلامی را حفظ کنیم و اختلافات سیاسی جزئی را بزرگ نکرده و بهانه به دست دشمنان ندهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha