چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بسیج رسانه خراسان رضوی با همکاری آتش نشانی مشهد اقدام به ضدعفونی دفاتر رسانه‌های خراسان رضوی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان اظهار داشت:  توافق‌نامه‌ای بین سازمان بسیج رسانه با سازمان آتش نشانی برای ضدعفونی ویژه رسانه‌ها در خراسان رضوی انجام گرفت.

وی افزود: جلسه مشترک با مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد برگزار و در این جلسه مقرر شد این سازمان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا هماهنگی‌های لازم را برای ضدعفونی دفاتر رسانه به انجام رساند.

محمدیان در ادامه خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد، پیک همزمان کرونا و آنفولانزا در پاییز را تجربه کنیم و در این راستا باید پیشگیری‌های لازم صورت بگیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: در دوره اول شیوع کرونا ضدعفونی رسانه‌های؛ خبرگزاری فارس، اخبار مشهد، هفته نامه ضامن خراسان، تی وی پلاس مشهد، آخرین خبر و هفته نامه آفتاب توس و... توسط سازمان بسیج رسانه با همکاری دوام ثامن صورت گرفت.

وی خبرنگاران و عکاسان و اعضای تحریریه رسانه‌ها را از افراد مستعد و در معرض ابتلای بیماری دانست و انجام راهکارهای پیشگیری و چکاپ را برایشان ضروری برشمرد.

محمدیان در پایان گفت: مدیران رسانه در صورت تمایل جهت انجام هماهنگی‌های لازم با دفتر این سازمان در استان خراسان رضوی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha