چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان با سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور

حوزه/ حجت‌الاسلام علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در خصوص تأسیس مرکز آموزش‌های کاربردی مطالبی را بیان کرده و خواستار مشارکت همه‌جانبه معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه کشور با استان خوزستان در خصوص راه‌اندازی این مرکز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان، با سرپرست معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجج‌اسلام «موسوی زاده، معاون آموزش»، «آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت» و «علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان» حضور داشتند.

حجت‌الاسلام علیزاده، در بخشی از این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته همچون «طرح مدارس امین» و «نسیم رحمت» در خصوص تأسیس مرکز آموزش‌های کاربردی مطالبی را بیان کرده و خواستار مشارکت همه‌جانبه معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه کشور با استان خوزستان در خصوص راه‌اندازی این مرکز شدند.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملا نوری، در پایان این جلسه، در خصوص راهگشایی از برخی امورات اداری وعده دادند که هرچه در توانشان باشد را انجام خواهند داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha