سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نشریه حورا

حوزه/ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامی داشت این هفته شماره ۵۸ نشریه حوراء با موضوع «زن و دفاع مقدس» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با آغاز  هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامی داشت این هفته شماره ۵۸ نشریه حورا با موضوع «زن و دفاع مقدس»  به همت پژوهشکده زن و خانواده منتشر شد.

در این شماره به مطالبی با عناوینی همچون «فعالیت های جمعی زنان در دفاع مقدس سرمایه اجتماعی را تقویت می کند»، «چند نما از حضور زنان در میدان»، «وضعیت جنسیت و تاهل شهدای جنگ تحمیلی» و «بازنمایی نقش زنان در دفاع مقدس به شرایط اجتماعی روز بستگی دارد» آورده شده است.

همچنین«در روایت کنشگری زنان صدای قلبشان را بشنویم» ، «سنخ بندی عاملیت زنان در جنگ تحت تاثیر روایت های سیاسی- اجتماعی است»، «احیای گروه‌های همیاری زنانه روستایی در دفاع مقدس» و«مسئله‌مندی پژوهشگر او را در بیان واقعیت‌های مگو یاری می‌کند» از دیگر مطالب منتشر شده در این نشریه است.

در این نشریه همچنین از «نسبت زنان و دفاع مقدس در آثار فمینیستی»، «نگرش دختران نوجوان به زنان فعال در عرصه دفاع مقدس» و «زنان انتخابگر» سخن گفته شده  و در ادامه نیز به معرفی کتاب در حوزه زنان و دفاع مقدس پرداخته شده است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha