سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
استاندار اصفهان

حوزه/ رضایی گفت: بزرگترین رسالت ما دردنیای کنونی ترویج، تفهیم و تبیین سیره شهدا برای نوجوان و جوانانی است که کمتر با ارزش های دفاع مقدس آشنا هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، عباس رضایی، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اصفهان که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت سراسری در کشور آغاز شد، اظهار کرد: به راستی مهمترین سؤالی که باید درچنین جلسات مزین به نام و یاد شهدا از خود پرسید این است، ما امروز چه وطیفه ورسالتی داریم؟

وی بیان کرد: به واقع ما در این شرایط و حال حاضر چه اقدامی را باید انجام دهیم که شهدا و خانواده شهدا از ما راضی باشند، بدون شک احترام و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا از رسالت های بزرگی بوده که بر دوش ما هست.

استاندار اصفهان عنوان کرد: امروز مخاطبان اصلی چنین جلساتی نوجوانان و جوانانی هستند که متاسفانه جایشان در جلسه ما خالی است.

وی افزود: بزرگترین رسالت ما در دنیای کنونی ترویج، تفهیم و تبیین سیره شهدا برای نوجوان و جوانانی است که کمتر با ارزش های دفاع مقدس آشنا هستند.

رضایی با بیان اینکه برای مخاطبین ما ضمن تکریم و تعطیم خانواده شهدا باید سیره رفتاری و گفتاری شهدا به انحاء مختلف بیان شود، تصریح کرد: امروز سخنران جلسه من نباید باشم، بلکه خانواده شهدا و جانبازان باید برای همه ما سخن بگویند.

وی ابراز کرد: امروز هم جنگ است، جنگ با نظام سلطه است و نظام سلطه ای که همواره قصد مقابله با نظام اسلامی در فردا و فرداها رادارد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه تا زمانی که از نظام الهی حمایت می کنیم نظام استکباری با ما مقابله می کند، خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس امروز ضروری است و ما باید با تکیه بر تجربه های گذشته با نظام سلطه مقابله و مبارزه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha