سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام منصور امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی در مدرسه ریحانه الرسول (س) ارومیه گفت: غرب به دنبال آن است که هر چیزی در دنیا کشف می‌شود، در جهت تامین منافع غربی‌ها باشد و امروز آن‌ها به دنبال برده‌داری نوین هستند و قیام سیدالشهدا (ع) ما را به مبارزه با این جریان دعوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در حسینیه مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) ارومیه برگزار شد، با بیان این‌که عبادت خدا و اجتناب از طاغوت مهم‌ترین اهداف بعثت انبیاء بود، اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای توحید حکم‌فرما نباشد نمی‌توان دین را اجرا کرد.

وی ادامه داد: نظام طاغوتی در مقابل نظام توحیدی قرار دارد و برای بقای خود به دنبال ترساندن و ایجاد طمع در مردم است و مقدمه آن هم تطمیع خواص جامعه است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه با تصریح بر این‌که در جامعه طاغوتی امکان اجرای احکام دینی وجود ندارد، گفت: طاغوت با نفوذ دادن افراد به سیستم‌های تصمیم‌گیر یک مملکت سعی در تسخیر آن می کند؛ بعد از رسول خدا(ص) یهود در بدنه حکومت نفوذ کرد و ده‌ها هزار حدیث را به نام پیامبر(ص) جعل کرد و تحویل مردم داد.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه به این نکته اشاره می‌کند که شما از امام علی (ع) کناره‌گیری کردید و به طاغوت روی آوردید و اگر با امام(ع) همراه می‌شدید، جامعه به رشد و امنیت می‌رسید.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: غرب به دنبال آن است که هر چیزی در دنیا کشف می‌شود، در جهت تامین منافع غربی‌ها باشد و امروز آن‌ها به دنبال برده‌داری نوین هستند و قیام سیدالشهدا (ع) ما را به مبارزه با این جریان دعوت می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha