جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام بیژن سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش ،گفت: مخالفت امام(ره) با توطئه سلطنت طلبان، دولت وقت آمریکا و در ادامۀ آن خواص مردود که با کوته نظری پیگیر انحلال ارتش بودند، با ایثار و جانفشانی در دفاع مقدس تفسیر شد.

حجت الاسلام بیژن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت رزمندگان اسلام است، اظهار داشت: اگر نبود بصیرت الهی امام راحل و عظیم الشأن در مقابل دسیسه بدخواهان مبنی بر انحلال ارتش در سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، سرنوشت جنگ در همان روزهای حمله صدام به ایران، مشخص بود.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش ادامه داد: با تدابیر حکیمانه امامین انقلاب از پیروزی بر رژیم طاغوت گرفته تا جنگ تحمیلی، امنیت پایدار این کشور ثمره ایثار رزمندگان اسلام است.

وی تصریح کرد: حمایت بی دریغ امامین انقلاب از ارتش جمهوری اسلامی و اعتماد به نفس فرزندان این آب و خاک با عمل به شعار «ما می توانیم»، از شرّ مستشاران خارجی راحت شدیم.

 رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، گفت: مخالفت امام(ره) با توطئه سلطنت طلبان، دولت وقت آمریکا و در ادامه آن خواص مردود که با کوته نظری پیگیر انحلال ارتش بودند، با ایثار و جانفشانی در دفاع مقدس تعبیر شد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: وجود روحیه رشادت و ایثار در راه اعتقادات دینی و ارزشهای انقلابی در نیروهای مسلح و نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی، روزهای آغارین جنگ تحمیلی را در اذهان مردم ماندگار کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش خاطرنشان کرد: تقویت بنیه اعتقادی و نظامی در ابعاد مختلف نیروهای مسلح و ارتش حزب اللهی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا را تا بدانجا رسانده که دشمنان از آن حساب برده و فکر هیچ گونه اشتباه محاسباتی را به خود نمی دهند.

وی در پایان گفت: مانور دریایی چند روز پیش در خلیج فارس، نشان از تأمین امنیت منطقه و کشورهای همسایه توسط ایران اسلامی دارد، هر چند برخی کشورهای عربی متأسفانه با ذلت و زبونی به علت نداشتن پایگاه مردمی، به دنبال توافقات نظامی با شیطان بزرگ، خصوصا ارتباط با رژیم کودک کش صهیونیست هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha