جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم با قدردانی از شهامت بی نظیر آتش نشانان فداکار، ولایی و متعهد در تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیرشان در این شغل پر تلاطم به روح بلند شهدا و ایثارگران این عرصه ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی، با قدردانی ویژه از تلاش شبانه روزی آتش نشانان به روح بلند شهدا و ایثارگران این عرصه ادای احترام کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

شهامت بی نظیر آتش نشانان فداکار، ولایی و متعهد در تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیرشان در این شغل پر تلاطم و البته پر خطر بسیار تحسین برانگیز بوده و مستلزم قدردانی ویژه است.

اینجانب در جوار مضجع نورانی بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به روح بلند شهدا و ایثارگران این عرصه که ابراهیم وار به دل آتش زدند تا گلستان آسودگی را برای جامعه به ارمغان آورند ادای احترام می کنم و امیدوارم آحاد مردم شریف با توجه به توصیه ها و دستورالعمل های کارشناسان این عرصه در تاًمین ایمنی خود و دیگران سهیم باشند؛ ازاینرو از تمام دست اندرکاران سازمان آتش نشانی و خانواده های صبور ایشان کمال قدردانی و تشکر را دارم و صحت و سلامت همیشگی ایشان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

سیدمحمد سعیدی

تولیت آستان مقدس فاطمی و نماینده ولی فقیه در استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha